هزینه دانلود مجموعه مقالات برای کسانی که هزینه شرکت در همایش را پرداخت کردند رایگان، برای کسانی که عضو انجمن هستند پنجاه درصد تخفیف و اعضا هیات مدیره و عوامل اجرایی رایگان و سایرین ۵۰ هزار تومان میباشد. کدهای تخفیف در اسرع وقت به ایمیل افراد یاد شده ارسال میگردد.
برای یافتن عنوان مقاله خود برای روی علامت ۳ نقطه مرورگر کروم خود به این نحو کلیک کرده و از منویی که باز میشود کلمه find را زده و سپس از کادری که باز میشود عنوان مقاله را جستجو نمایید.
پرداخت و دانلود مجموعه اول (مقالات شفاهی)
بررسی همبستگی جهتگیری زندگی و عزت نفس با رضایت از زندگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ ۱
رابطه دانش و نگرش معلمان از«یادگیری سازگار با مغز» با عملکرد آنها با استفاده از معادلات ساختاری ۱۰
ارزیابی درونی گروه آموزشی تربیت حرفهای پردیس فاطمهالزهرا (س) دانشگاه فرهنگیان تبریز ۲۳
مطالعه تعقیبی و تطبیقی اندیشه های رالف تایلر در تربیت اخلاقی ۳۷
آیات قرآن کریم محوری برای تدوین برنامه های درسی آموزش و پرورش ۴۸
چشم اندازی دیگر به نظریه های آیزنر و میلر و بررسی تطبیقی آنها در بهره مندی عمل برنامه درسی در هزاره سوم ۵۸
کرونا و تولد نظام آموزشی و برنامه های درسی هوشمند در آموزش عالی هزاره سوم ۶۶
فرصت ها و چالش های آموزش مجازی از منظر معلمان در همه گیری کرونا، گامی به سوی تکامل برنامه درسی در هزاره سوم ۸۰
تغییر پارادایم نگرش نیوتنی به کوانتومی در نظریه برنامه درسی، چشم اندازی دیگر درعمل برنامه درسی در هزاره سوم ۹۳
نقش صلاحیت ها و مهارت های ICT در پذیرش سیستم های اطلاعاتی؛ از نظر تا عمل در نظام آموزشی ۱۰۱
هویت فمنیستی برنامه درسی و انطباق آن با نظام ارزشی و فلسفه تربیتی جمهوری اسلامی ایران ۱۱۰
مقایسه تطبیقی برنامه های درسی مربوط به سواد رسانه ای بین کشورهای کانادا، ژاپن و ایران ۱۲۲
پیش بینی شادکامی و خلاقیت براساس جو مدرسه با میانجی گری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانشآموزان دختر دبیرستانی شهر بجنورد ۱۳۹
بررسی میزان تأثیر مؤلفه های اخلاقی بر نحوه تدریس اساتید از دیدگاه دانشجویان موسسه آموزش عالی میثاق رفسنجان ۱۵۸
روابط معادلات ساختاری بررسی تاثیرکمال گرایی بر کیفیت زندگی مدرسه ای دانش آموزان در دانش آموزان شهر کرمان ۱۶۶
روابط معادلات ساختاری بررسی تاثیر دشواری تنظیم هیجانی بر کیفیت زندگی مدرسه ای دانش آموزان دختر مدارس متوسطه شهر کرمان ۱۸۰
غفلت از برنامه درسی پنهان در دوران کرونا ۱۹۶
مفهوم پردازی تفکر جهان- بومی گرایی در تعلیم و تربیت با تاکید بر دانش وطنی ۲۱۱
نقش میانجی خود مدیریتی روانی در ارتباط بین تایید خویشتن وخودتسلط یابی دانش آموزان پایه چهارم مقطع متوسطه شهرستان جیرفت ۲۲۰
چیستی آموزشهای مهارتی مهارتآموزان دانشگاه فرهنگیان: چالشها و برآیندها ۲۳۴
بررسی نظریه جان دیویی و فرانکلین بابیت در آموزش و پرورش ۲۵۶
واکاوی چارچوب برنامه درسی هدایت تحصیلی- شغلی با تأکید بر بروندادهای یادگیری در مقطع ابتدایی: بهعنوان یک برنامه درسی مغفول ۲۸۱
یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری،شنیداری وکلامی ۳۰۰
اثربخشی بازی درمانی بر مهارتهای جرات ورزی وافزایش روابط اجتماعی دانش آموزان ابتدایی ۳۱۴
تبیین مسئولیت پذیری آموزشی معلمان بر اساس مولفه های هیجان تدریس ۳۲۸
جایگاه فرایند یاددهی-یادگیری در رویکرد روانشناسی انسانگرا ۳۳۶
تحلیل ساختاری تأثیر عامل های شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجی گری راهبرد مقابله ای و اثربخشی عامل های یادگیری دانش آموزی ۳۴۹
بررسی رابطه سبک زندگی اسلامی و هوش معنوی دبیران ۳۶۷
روند پژوهش های حوزه انواع تعاملات آموزشی در یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراتحلیل ۳۷۵
بررسی اثربخشی آموزش مجازی بر هوش اجتماعی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی منطقه۴ شهر تهران ۳۹۳
پرداخت و دانلود مجموعه مقالات دوم
کاربرد آموزش ترکیبی برای سرعت بخشیدن به یادگیری دانش آموزان ۴۰۲
نقش ارتباطات درشکل گیری فرهنگ ملی والزامات آن ۴۱۰
فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی برای شکل گیری فرهنگ ملی ۴۱۸
شناسایی و اولویت بندی مولفه های سنجش و ارزشیابی یادگیرندگان در یادگیری سیار ۴۳۱
درآمدی بر نقش زنان در شکل گیری فرهنگ ملی ۴۴۳
ارزیابی نقش درس پژوهی در توسعه حرفه ای و کسب شایستگی های حرفه ای معلمان از دید اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی ۴۵۳
تربیت دینی فرزندان با دیدگاه آیات و روایات ۴۶۴
تاثیر رنگ از نظر روانشناسی در ساختمان ها وفضای شهری بر شهروندان ۴۷۵
بررسی مطالعاتی مزایا و معایب فضای مجازی با تکیه بر تعلیم و تربیت اسلامی ۴۸۱
نقش پادکست ها درتوسعه یادگیری وآموزش الکترونیکی درآموزش عالی ۴۹۱
شناسایی وتحلیل راه های افزایش تعامل وموفقیت درآموزش مجازی ۴۹۹
مهارتهای فردی مورد نیاز برای مشارکت در یادگیری ترکیبی ۵۰۷
تاثیر به کارگیری هنرهای تجسمی در برطرف کردن مشکل نامفهموم بودن مطالب کتاب هنر پایه یازدهم متوسطه دوم نظری ۵۱۶
تعلیم و تربیت مجازی و چالش های آموزش مجازی برای دانش آموزان ۵۳۸
بررسی و تحلیل کارکردهای تربیتی مدارس ابتدایی پایه پنجم و ششم از دید معلمان ۵۴۹
تحلیل برنامه های درسی غنی سازی و زیبا کردن زندگی از دید معلمان ابتدایی ۵۷۳
فرصت ها و تهدیدهای یادگیری الکترونیکی در مدارس ۵۸۷
تاثیر مهارتهای ارتباطی و فنون تدریس خلاقیت محور بر پیشرفت ریاضی دانشآموزان پسر دوره متوسطه آموزش و پرورش میاندوآب ۵۹۸
تاثیر دوره آموزش پیش دبستانی بر خلاقیت و مهارت اجتماعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدارس شهرستان میاندوآب ۶۱۳
راهبردهای قرآنی پیشگیری وکاهش آسیب های اجتماعی ۶۲۷
بررسی نقش والدین و مسئولین مدارس در جهت کاهش مشکلات تربیتی و اخلاقی دانش-آموزان در برخورد مدارس ابتدایی ماکو ۶۳۷
بررسی میزان رضایتمندی اساتید از برگزاری کلاس های مجازی در دوران کویید۱۹ ۶۵۷
بررسی عوامل موثر در کیفیت خدمات آموزشی بر رضایت دانشجویان از آموزش مجازی در دوران شیوع کویید۱۹ ۶۷۲
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه دوم دبستان بر اساس نظریه طبقه بندی اهداف آموزشی بلوم ۶۸۶
فراشناخت در چهارچوب یادگیری امروزی ۶۹۷
یادگیری ترکیبی؛ همگرایی آموزش حضوری و آموزش مجازی ۷۰۵
رابطه تنظیم هیجان با آمادگی برای اعتیاد با واسطه ناهماهنگی شناختی و بهزیستی روانشناختی در نوجوانان ۷۱۴
روش های یاددهی و یاد گیری ۷۲۵
از روایت تا هویت حرفه ای با تاملی بر روایت های تحصیلی یک دانشجو معلم ۷۳۶
رابطه بین انگیزش تحصیلی و مشغولیت تحصیلی با نقش میانجی هیجانهای پیشرفت دانشآموزان ۷۴۷
پدیدارشناسی تجربههای یادگیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم با تأکید بر ابعاد ذهن گاردنر ۷۶۸
بررسی جایگاه اضطراب در کاهش فرایند یادگیری دانش آموزان ابتدایی ۷۸۳
تاثیر صلاحیت معلمان بر عملکرد دانش آموزان در آموزش علوم ابتدایی: نقش واسطهای کیفیت تدریس ۷۹۱
بررسی اثربخشی روش های تدریس بر جرات ورزی و باورهای انگیزشی در دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر کرمان ۸۰۱
بررسی اثربخشی روش های تدریس بر سلامت روان و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر کرمان ۸۱۲
مقایسه اثر بخشی آموزش روش سخنرانی و بحث گروهی بر هیجانهای تحصیلی دانش-آموزان دختر دوره دوم متوسطه ۸۲۵
بررسی آموزش رسانه ای و آنلاین در یاددهی و یادگیری دانش آموزان ۸۴۲
تحلیل محتوای کیفی کتاب های درسی دوره ابتدایی از منظر نگاه به سالمندی ۸۵۴
تحلیل و بررسی راهبردهای موثر در آموزش دوره ابتدایی ۸۶۲
کلاس معکوس در آموزش مجازی: ارائه یک مدل پیشنهادی ۸۶۹
بررسی تاثیر سبک تدریس معلمان بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان شهرستان قائم شهر ۸۷۸
بررسی تاثیر نگرش های فرزند پروری والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ۸۸۶
بررسی تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان ۸۹۵
بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی ۹۰۴
شیوه های یاددهی-یادگیری ۹۱۲
تحلیل محتوای کتاب فارسی پایۀ پنجم دبستان بر اساس روش تعیین سطح خوانایی ادوارد فرای ۹۲۷
تحلیل محتوای کتاب فارسی پایۀ چهارم دبستان بر اساس شاخص خواناییسنجی رابرت گانینگ فوگ ۹۳۷
چالشها و راهبردهای کیفیتبخشی آموزش مجازی در دوران شیوع کرونا ۹۴۵
تحلیل محتوای کتابهای فارسی مقطع ابتدایی بر اساس شاخص تشخیص سطح خوانایی مک لافلین ۹۵۶
آموزش توسعه پایدار در برنامه درسی علوم دوره دوم متوسطه تجربی ۹۷۱
تحلیل و نقد جایگاه و کاربرد یادگیری و آموزش در رویکرد انسان گرایی ۹۸۳
تحلیل محتوای درس فیزیک بر مبنای تفکرانتقادی براساس برنامه درسی ملی ۹۹۰
پرداخت و دانلود مجموعه مقالات سوم
بررسی رابطه هوش هیجانی و اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان ۱۰۰۳
بررسی تاثیر مشارکت معلمان در تدوین برنامه ی درسی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوره ی ابتدایی ۱۰۱۳
بررسی تاثیر مشارکت معلمان در تدوین برنامه ی درسی در دوره ی ابتدایی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ۱۰۲۳
جایگاه آموزش الکترونیک در آموزش و پرورش ۱۰۳۳
بررسی مزایای یادگیری الکترونیکی ۱۰۴۲
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر قصه گویی بر مسئولیت پذیری دانش آموزان ابتدایی ۱۰۴۸
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر قصه گویی بر خلاقیت دانش آموزان ابتدایی ۱۰۵۶
بررسی رابطه استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات فاوا با سبک های تدریس معلمان متوسطه دوم شهرستان رفسنجان ۱۰۶۷
بررسی رابطه استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات فاوا با خلاقیت معلمان متوسطه دوم شهرستان رفسنجان ۱۰۷۷
پیش بینی علل فرسودگی شغلی و خستگی عاطفی معلمان در آموزش و پرورش شهرستان ماکو ۱۰۸۶
بررسی وضعیت تعهد حرفهای معلمان مدارس شهرستان شوط ۱۰۹۸
نقش ویژگی های آموزشی مدارس بر کیفیت آموزش در مدارس شهرستان ماکو ۱۱۱۳
مطالعه توصیفی وضعیت کیفیت آموزش در مدارس شهرستان ماکو ۱۱۲۶
بررسی موانع و چالش های آموزش الکترونیکی ۱۱۴۱
تحلیل نقش فناوری اطلاعات در تعلیم و تربیت اسلامی(مطالعه موردی: نظام آموزش و پرورش ایران) ۱۱۴۸
واکاوی اثرات امید به زندگی معلمان بر نشاط شغلی آنان و نقش آنها بر موفقیت شغلی در آموزش و پرورش شهرستان اشنویه ۱۱۶۰
بررسی ارتباط مهارتهای حرفه ای معلمان و مدیریت کلاسی با میزان انگیزه یادگیری (مطالعه موردی: معلمان آموزش و پرورش شهرستان ماکو) ۱۱۷۳
تاثیرآموزش مجازی در دوره های مختلف تحصیلی ۱۱۸۹
نقش آموزش خلاق در تربیت اجتماعی و فرهنگی دانشجویان پیام نور خراسان شمالی ۱۱۹۸
خلاقیت و نوآوری، ضرورتی برای مدیریت بهتر سازمان های آموزشی ۱۲۱۰
تحلیل رویکردهای تدریس هیات علمی و نقش آن بر ارتقای مهارت های دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان شمالی ۱۲۲۱
دانشگاه و نقش آن در سلامت فرهنگی جامعه ۱۲۳۳
تاثیر تدریس حرفه ای بر تربیت اجتماعی و اخلاقی دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان شمالی ۱۲۴۲
نقش هدایت تحصیلی یادگیرنده محور در آینده شغلی و حرفه ای دانش آموزان ۱۲۵۳
بررسی نقش شبکههای مجازی بر میزان خلاقیت و نوآوری معلمان آموزش و پرورش شهرستان پلدشت ۱۲۶۱
بررسی تاثیر تفکر انتقادی و سلامت روانی معلمان بر عملکرد آنان در آموزش و پرورش شهرستان پلدشت ۱۲۷۳
ارزیابی شیوه های متداول تدریس معلمان در فرایند یادگیری دانش آموزان ۱۲۸۵
تجربه زیسته دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان از هویت ملی و دینی براساس ابعاد برنامه-درسی ۱۲۹۴
بررسی تأثیر آموزش مفاهیم پایهی ریاضی با «روش آی مت» بر شایستگی ریاضی کودکان پیش از دبستان ۱۳۱۷
تعیین اثربخشی آموزش مجازی بر فرسودگی تحصیلی و خلاقیت در دانش اموزان دختر متوسطه اول شهر یزد ۱۳۳۳
تعیین اثربخشی آموزش مجازی بر باورهای انگیزشی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر متوسطه اول شهر سراوان ۱۳۳۹
اهمیت و ضروریات آموزش بزرگسالان ۱۳۴۶
رابطه سازگاری تحصیلی و انگیزش پیشرفت با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم ناحیه دو شهرکرمان ۱۳۵۵
رابطه سرمایه روانشناختی با کیفیت زندگی کاری ونقش میانجی گری رضایت شغلی در کارکنان آموزش و پرورش جیرفت ۱۳۶۰
اثر بخشی مدل آموزشی الگوی تدریس مبتنی بر رویکرد ساختن گرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی شهر کرمان ۱۳۸۲
تاثیر آموزش الکترونیکی بر پیشرفت تحصیلی و انگیزش دانش آموزان ۱۳۸۷
نگاهی بر آرا تربیتی هنری ژیرو با تکیه بر عناصر برنامه درسی ۱۳۹۶
روش های تدریس الکترونیکی ومیزان انطباق آنها با فرهنگ ایرانی ۱۴۰۵
تاثیر آموزش معکوس برآمادگی یادگیری خود راهبر، پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان ۱۴۱۶
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی برافزایش روحیه ی علمی و کاهش اضطراب دانش آموزان ۱۴۳۱
بررسی اثربخشی ارزشیابی توصیفی در درس ریاضی مقطع ابتدایی در مدارس ۱۴۴۶
بررسی و مقایسه ی میزان اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس آزمایشگاهی بر عملکرد علوم تجربی دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی ۱۴۶۷
تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه چهارم، پنجم و ششم ابتدایی بر اساس میزان ایجاد زمینه در به بالفعل در آوردن مؤلفه استعداد فرهنگ دینی در طرح شهاب (شناسایی و هدایت استعداد های برتر) ۱۴۸۳
رابطه بین مؤلفههای مذهبی- معنوی با سلامت روان و امید به آینده ی شغلی در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شهرستان خوی ۱۴۹۳
بررسی ارتباط رتبه بندی معلمان با توانمندسازی روان شناختی و انگیزش شغلی آنها در آموزش و پرورش شهرستان پلدشت ۱۵۰۹
پرداخت و دانلود مجموعه مقالات چهارم
بررسی رابطه برنامه ریزی آشکار و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مقطع ابتدایی ۱۵۲۵
بررسی رویکردهای اثرگذار در راستای افزایش اثر بخشی آموزش آنلاین در بین دانشآموزان ۱۵۳۴
تحلیل محتوای مؤلفه های بازسازی اجتماعی در برنامه درسی رسمی مطالعات اجتماعی پایه هفتم ۱۵۴۲
نقش فناوری نوین در نظام آموزشی ۱۵۵۸
بررسی فلسفه بکارگیری اصطلاحات آموزشی در دوره ابتدایی با تاکید بر ارزشیابی از منظر معلمان مقطع ابتدایی ۱۵۶۴
ضرورت اجرایی و چگونگی آموزش مسائل جنسی در برنامه های درسی مقطع ابتدایی ۱۵۷۵
بررسی و تبیین ضرورت های یادگیری ترکیبی در فرایند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ۱۵۸۷
تدریس آنلاین و تحولات مدیریت مدرسه و کلاس درس ۱۵۹۴
بررسی رابطه سبک مدیریت معلمان بر خودکارآمدی دانش آموزان شهر راین ۱۶۰۳
بررسی ویژگی های ارتباطی معلمان در فرایند یادگیری دانش آموزان ۱۶۱۲
بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی بر عزت نفس دانش آموزان ۱۶۲۲
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفه های تربیت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۱۶۲۹
بررسی میزان مؤلفههای علم زندگی درکتابهای علوم تجربی دوره ابتدایی : نگاهی برآزمون تیمز ۲۰۱۹ ۱۶۴۲
تاثیر آموزه های تربیتی بر اشعار پروین اعتصامی ۱۶۵۷
بررسی مفاهیم تربیتی در اشعار پروین اعتصامی ۱۶۶۶
بررسی میزان تاب آوری، شادکامی و امید به زندگی در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان شازند ۱۶۷۴
بررسی معایب و مزایای آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی ۱۶۸۸
پیش بینی خودکارآمدی و عزت نفس کودکان بر اساس بررسی مقایسه ای ازدواج زودهنگام و دیرهنگام والدین ۱۶۹۷
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی و تبیین علل احتمالی تفاوت آن ها در شهر اراک ۱۷۱۴
افزایش اثربخشی آموزش مجازی درس علوم تجربی در عصر کرونا ۱۷۲۷
بررسی آموزش الکترونیکی و تاثیر آن در فرآیند یاددهی-یادگیری ۱۷۳۶
قابلیت های فضای مجازی در برقراری ارتباطات بین فردی و نقش آن در شکل گیری فرهنگ ملی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز) ۱۷۴۶
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر تفکر خلاق و خودکارآمدی دانش آموزان ابتدایی ۱۷۶۱
واکاوی میزان توجه به مهارت های زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۱۷۷۲
این یک آموزش مجازی نیست: درهمتنیدگی حیطه خصوصی و عمومی در زندگی زنان معلم در دوران همهگیری ۱۷۸۴
تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اضطراب دانش آموزان ۱۷۹۴
واکاوی کیفی عیب های دانشگاه فرهنگیان ازتجربه زیسته ی دانشجویان تحصیل کرده درآن ۱۸۰۳
بررسی رابطه تنظیم هیجان با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان ۱۸۱۱
بررسی چگونگی تاثیر فضای مجازی در ایجاد انگیزش پیشرفت تحصیلی در کاردانش دخترانه شهرستان شهربابک در نیمسال اول تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ ۱۸۱۷
تحلیل محتوا کمی_کیفی کتب درسی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران از منظر مسئولیت پذیری اجتماعی ۱۸۲۶
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت با بلوغ اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر ایرانشهر ۱۸۳۳
مطالعه رابطه عدم اهمیت و رضایت والدین جهت ورود فرزندان به هنرستانهای فنی حرفهای و توانایی ها و استعداد آن ها ۱۸۴۲
ضرورت بهره گیری از فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی و یادگیری ۱۸۵۰
بررسی تاثیر کلاس مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهر راین ۱۸۶۱
تعاملات نامناسب معلم در کلاس درس؛ روایت های یک دانشجو معلم ۱۸۷۱
هویت و توسعه حرفه ای یک دانشجو معلم با بررسی روایت ها و تجارب زیسته دوران تحصیل ۱۸۷۹
بررسی رابطه تعهد سازمانی با رفتارهای تسهیم دانش معلمان ابتدایی شهرستان مهاباد ۱۸۹۹
بررسی اختلالات یادگیری درآموزش مجازی ۱۹۱۰
مقایسه مؤلفه های ایدئولوژی های برنامه درسی از دیدگاه اسکایرو، واتکینز و شوبرت ۱۹۲۳
خط مشی گذاری برنامه درسی در راستای بهبود سواد رسانه ای ۱۹۳۹
تحلیلی بر نظریه برنامه درسی با تأکید بر ایدئولوژی و نگرش های اسکایرو، واتکینز و شوبرت ۱۹۵۱
محتوای برنامهی درسی در تعلیمات عرفانی حافظ ۱۹۶۸
بررسی ارتباط عوامل فرهنگی بر الگوسازی و الگو پذیری دانش آموزان در حوزه آرایش و پوشش ظاهری ۱۹۷۳
تحلیل محتوای کیفی کتاب های فارسی دبستان منظر توجه به حماسه ۱۹۸۷
رابطه بین یادگیری مشارکتی با انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر بافق ۱۹۹۶
واکاوی نقش تعامل و مشارکت خانواده ها در فرایند برنامه ریزی درسی از نظریه تا عمل ۲۰۰۴
برنامه ریزی آموزشی دانشگاه ها در شرایط بیماری کرونا و پسا کرونا ۲۰۱۴
توصیف و تحلیل نظریه زیبا¬شناسی ماکسین گرینی در مطالعات برنامه درسی ۲۰۲۶
ابزارهای مجازی و تغییرات آن در آموزش ۲۰۳۸
پرداخت و دانلود مجموعه مقالات پنجم
نقش کاربرد نظریه ساخت و سازگرایی بر پیشرفت دانشجویان ۲۰۴۵
واکاوی مفهوم برنامه درسی ۲۰۵۱
تاثیر بازی های رایانه ای بر خلاقیت و هوش فضایی دانش آموزان دوره پیش دبستانی ۲۰۷۱
بررسی تاثیر خود پنداره تحصیلی بر نگرش تحصیلی دانشآموزان ۲۰۸۲
بررسی تطبیقی آموزش آنلاین کشورها در دوران کرونا ۲۰۸۹
جایگاه خلاقیت و کارآفرینی در برنامه درسی هزاره سوم ۲۰۹۹
نقش آموزش عالی در هزاره سوم، فرصت ها و چالش ها ۲۱۱۴
رهبری در محیطهای یادگیری مجازی ۲۱۲۵
تدریس آنلاین و تحولات مدیریت مدرسه و کلاس درس در مدارس هوشمند ۲۱۳۷
شیوه های نوین یادگیری و یاد دهی الکترونیکی ۲۱۴۸
جایگاه برنامه درسی مدرسه محور در برنامه های درسی هزاره سوم ۲۱۵۷
رابطه ذهن آگاهی با سلامت روان دانش آموزان پسر ۲۱۶۷
تحلیل محتوای کتاب فارسی پایه اول ابتدایی بر اساس هوش های چندگانه گاردنر ۲۱۹۸
رویکرد تحول آفرین آموزش ترکیبی و نقش آن در کیفیت بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری ۲۲۰۸
آموزش الکترونیکی، آموزش حضوری: مزایا و محدودیتها ۲۲۱۸
یادگیری الکترونیکی در آموزش پرستاری ۲۲۳۰
ارزیابی یادگیری الکترونیکی بر خلاقیت دانشجویان ۲۲۳۷
بررسی ارتباط بین سبکهای یادگیری و ویژگیهای شخصیتی در آموزش حسابداری ۲۲۴۷
بررسی رابطه میان عوامل شخصیتی و سبک یادگیری دانشجویان حسابداری ۲۲۵۶
استفاده از نظرات سعدی در تعلیم و تربیت و برنامه ریزی درسی ۲۲۶۵
بررسی رابطه هویت تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان ۲۲۷۴
رابطه بین یادگیری مشارکتی با مهارت های اجتماعی دانش آموزان ۲۲۷۹
برنامه ریزی و موفقیت آموزش و پرورش ژاپن ۲۲۸۸
ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانشآموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ ۲۳۰۵
بررسی نقش راهبردهای یادگیری فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ۲۳۱۸
مقایسه سبک های یادگیری کلب و خلاقیت دانش آموزان مدارس هوشمند ۲۳۲۶
بررسی اثرگذاری آموزش آنلاین بر میزان یادگیری در دانش آموزان ابتدایی ۲۳۳۵
سیاست گذاری در حوزه فناوری و نوآوری و نقش نظام آموزشی در آن ۲۳۴۹
برنامه ریزی درسی و ساختار مدارس هوشمند در سیستم آموزشی ۲۳۶۳
بررسی تلفیق برنامه درسی آموزش عالی با فناوری اطلاعات با رویکرد آموزش مجازی ۲۳۷۶
رویکرد آینده پژوهی در سیاست گذاری نظام آموزشی در دوران پسا کرونا ۲۳۸۸
مروری بر مطالعات انجام شده در زمینه تاثیر مدارس هوشمند بر فرایند یاددهی-یادگیری نوین ۲۴۰۰
بررسی اختلال های رفتاری کودکان ۲۴۰۹
آینده پژوهی تربیتمعلم در استفاده از رسانههای آموزشی ۲۴۱۷
تلفیق فناوری و برنامه ی درسی در دوران پسا کرونایی از واجبات نظام آموزش و پرورش ایران ۲۴۲۹
مدلی برای یکپارچه سازی یادگیری الکترونیک ۲۴۳۵
شناسایی عوامل موثر در تاثیرگذاری آموزش و پرورش بر توسعه ی اقتصادی ۲۴۴۸
روش های نوین تدریس ۲۴۵۴
ضرورت، جایگاه، چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در دوران کرونا ۲۴۶۰
آسیب شناسی آموزش مجازی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی؛ مطالعه موردی کیفی ۲۴۷۸
بررسی مزایا و نقش آموزش الکترونیکی بر انگیزه پیشرفت و یادگیری فراگیران ۲۴۸۷
مشاوره و مشورت از دیدگاه نهج البلاغه ۲۵۱۰
نقش مدیریت استراتژیک بر تاب آوری و سلامت عمومی مدیران نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی فسا ۲۵۲۸
بررسی تأثیر آموزش الکترونیکی بر ایجاد انگیزه دانشآموزان ابتدایی ۲۵۳۶
دین شناسی در جمهوری اسلامی ۲۵۴۸
بررسی نقش برنامه ریزی درسی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ۲۵۶۲
سازگاری نظریه ساختوساز گرایی در برنامه درسی با رویکرد مبتنی بر سکوت تربیتی ۲۵۷۳
بررسی فرصت ها و تهدید های تکنولوژی آموزشی در یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۵۸۹
پرداخت و دانلود مجموعه مقالات ششم
بررسی تحولات سبک های یاددهی ویادگیری در هزاره سوم ۲۵۹۹
مقایسه عملکردی آموزش و پرورش در کشورهای اندونزی، چین و استرالیا و وآلمان در دوران همه گیری بیماری کرونا و تعطیلی مدارس ۲۶۱۶
اثربخشی تقویت رشد زبان بر کاهش نارساخوانی دانش آموزان نارساخوان ابتدایی شهر کرمان ۲۶۲۷
بررسی وضعیت فرهنگ مطالعه و کنجکاوی معلمان ابتدایی شهرستان اشنویه و ارتباط آن با کیفیت تدریس آنان در کلاس درس ۲۶۳۷
تحلیل محتوای توصیفی کتاب علوم پایه سوم ابتدایی بر اساس طبقه بندی تجدیدنظرشده حوزه شناختی دیدگاه بلوم ۲۶۵۱
بررسی تأثیر به کارگیری وسایل کمک آموزشی و تکنولوژی های فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انگیزه ریاضی دانش آموزان پایه هشتم شهر چابهار ۲۶۵۹
بررسی جایگاه آموزش ترکیبی درتوسعه اثربخشی آموزش های دانشگاهی ۲۶۶۹
بررسی رابطه شیوه تدریس و مدیریت کلاس مجازی توسط معلم با سرزندگی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان خوی ۲۶۷۸
پیش بینی سلامت روان بر اساس اضطراب ناشی ازبیماری کرونا در بین دانش آموزان ۲۶۹۳
نقش معلم و برنامه درسی در رشد و تعالی فرهنگ اسلامی ۲۷۰۱
طراحی برنامه درسی صبر در دوره ابتدایی ۲۷۱۸
آموزش مجازی برای دانش آموزان دردوران کرونا : مشکلات وراهکارها ۲۷۴۱
بررسی تاریخی دیدگاه های موجود در برنامه ریزی درسی در آموزش زبان انگلیسی ۲۷۵۴
تاثیر الگوی یادگیری از طریق یادیارها بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان ۲۷۶۳
تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر اهمال کاری دانش آموزان در دوران کرونا ۲۷۷۱
تاثیر روش تدریس معکوس برخودکارآمدی دانش آموزان در دوران کرونا ۲۷۸۷
بررسی اثر بخشی آموزش علوم تجربی براساس راهبرد ونقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا ۲۷۹۸
بررسی میزان دسترسی دانش آموزان به آموزش مجازی در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره تعطیلی مدارس و میزان اثر بخشی روش های مختلف آموزش مجازی در استان هرمزگان ۲۸۱۱
رابطه هیجانات مثبت و منفی و تاب آوری تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر منوجان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ۲۸۳۰
اصول اخلاقی استفاده از فضای مجازی و تاثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان ۲۸۴۳
استرس شغلی، شفقت به خود و سازگاری زناشویی در بین معلمان زن ۲۸۴۹
شناسایی وطبقه بندی عوامل موثر بر رفتارهای ناهنجار دانش آموزان دردوران کرونا با تاکید بر تاثیر برنامه های آموزشی مجازی ۲۸۵۸
بررسی وشناخت مهارت ها وآگاهی های لازم دانش آموزان برای شرکت درکلاس های مجازی ۲۸۷۰
چالش¬های فرهنگی پیش روی آموزش¬های مجازی در نظام آموزش و پرورش ۲۸۷۹
علل، زمینه، استراتژی و پیامدهای ناکامی در کنکور سراسری ۱۳۹۹ (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر و پسر استان کرمان) ۲۸۸۹
بررسی نقش نظام آموزش از راه دور در تحقق عدالت آموزشی در ایران ۲۹۰۵
بررسی روش¬ های نوین تدریس در بین معلمان در مقطع ابتدایی ۲۹۱۷
تاثیر تلفیق فناوری و برنامه درسی در آموزش ۲۹۲۶
تاثیر روش یادگیری معکوس بر سطوح یادگیری درس فارسی دانش آموزان ۲۹۳۶
یادگیری مشارکتی و جایگاه آن در کیفیتبخشی به آموزش در بستر وب ۲۹۵۷
مطالعه کیفیت برنامه ریزی درسی در مدارس کشور ۲۹۷۰
واکاوی یادگیری الکترونیک و عدالت تربیتی در دوره کرونا ۲۹۷۷
آموزش علوم ابتدایی با استفاده از موزه ۲۹۸۹
انواع الگوهای نوین آموزش در علوم ابتدایی و مقایسه آنها با راهبردهای تدریس سنتی ۲۹۹۸
به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات درآموزش علوم ابتدایی ۳۰۰۵
آموزش مجازی وچالش های آن در دوران کرونا ۳۰۱۳
مددکاری اجتماعی و مدیریت منابع انسانی در هزاره سوم ۳۰۲۲
آموزش مجازی و تاثیرات آن بر ابعاد زندگی دانش آموزان در شرایط کرونا ۳۰۳۲
بررسی نقش عوامل موثر بر توانمند سازی مربیان پیش دبستانی از دیدگاه مربیان ۳۰۴۴
توسعه یادگیری ترکیبی و آموزش الکترونیکی در نظام آموزش کشور ۳۰۵۳
مدل های ارزیابی کیفیت نظام آموزش عالی الکترونیکی ۳۰۶۱
مفهوم کیفیت آموزشی و بررسی عوامل موثر بر بهبود آن درآموزش عالی ۳۰۷۰
میزان ارتباط تحصیلات والدین در پژوهشهای دانشآموزی ۳۰۸۳
بررسی رابطه الگو های فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی فرزندان ۳۰۹۲
تدریس آنلاین و آموزش مجازی ریاضی ۳۱۰۰
آموزش مجازی با تاکید بر فرصت ها و چالش ها و تاثیرپذیری آن از ویروس کرونا ۳۱۰۷